Ga direct naar de content

Adviseur / Projectleider Installatietechniek (36 uur)

Solliciteer uiterlijk donderdag 2 maart
plaatsSoestlooptijd36 uursalaris3.406 - 5.021 onderwijsHBO+ · MBO · MBO+ vervaldatumEindigt vandaag


Adviseur / Projectleider Installatietechniek (36 uur)


Binnen het team Realisatie van gemeente Soest werken enthousiaste professionals aan projecten en het beheer en onderhoud van de assets in de Openbare Ruimte. Zij zoeken een enthousiaste adviseur – projectleider voor het beheer van de werktuigbouwkundige installaties van het gemeentelijk vastgoed. Daarnaast vervul je een belangrijke rol in de verduurzamingsopgave. Ben jij de ervaren adviseur - projectleider die zij zoeken?


Wat ga je doen?

Je voert het installatietechnisch beheer van het gemeentelijk vastgoed. Hierbij stuur je de onderhoudsbedrijven aan, zorgt voor de kwaliteitsbewaking, zowel bij storingsmeldingen als bij planmatig onderhoud. Hier toets je aan procedures, wetten en regelingen en houdt je toezicht op de naleving van wet- en regelgeving.

Je adviseert de organisatie bij nieuwbouw, renovatie, verduurzamings- en nieuwbouwprojecten vanuit je vakgebied. Dit in nauw overleg met de beleidsafdelingen en de bouwkundige adviseur – projectleiders. Je bent in staat om zelfstandig werkomschrijvingen, functionele- en technische ontwerpen op te stellen en te toetsen. Het opstellen van projectcalculaties en het verrichten van analyses en onderzoek behoort eveneens tot de werkzaamheden.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het energiemanagement. Hier valt zowel de inkoop van energie als analyse van energiegebruik onder.

Tot slot ben je een aanspreekpunt voor burgers, (doel)groepen, instellingen en/of bedrijven en verricht je overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie.


Wat krijg je ervoor terug?

Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van € 3.406,- tot maximaal €5.021,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek schaal 10A;

Een Individueel Keuzebudget (IKB). Dit is 17,05% boven op je salaris. Met het IKB heb je zelf de keuze over deze financiële ruimte, zodat het aansluit bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen;

Goede werkvoorzieningen, zoals een telefoon en laptop;

Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals betaald ouderschapsverlof, een goede reiskostenvergoeding, aantrekkelijke opleidingsmogelijkheden;

Je hebt de mogelijkheid om je uren flexibel in te delen, minder te werken en gedeeltelijk thuis te werken. Dit combineer je met het ontmoeten van je collega’s in ons gemeentehuis, centraal gelegen in Soest;

We starten met een tijdelijke overeenkomst voor één jaar. Bij goed functioneren en onveranderde omstandigheden, zetten we dit om naar een vast contract.


Wie zoeken wij?

Onze ideale adviseur - projectleider is een teamspeler met ruime ervaring op het gebied van installatietechniek als verwarmings-, koel- en douche-installaties, meet- en regeltechniek en gebouwbeheersystemen. Je kijkt verder dan het eigen vakgebied en hebt een servicegerichte instelling naar collega’s en naar de gebruikers van ons vastgoed.

De volgende persoonlijke kenmerken komen in jouw profiel naar voren:

  • Een afgeronde HBO of MBO opleiding gericht op het vakgebied, Ruime ervaring in beheer en onderhoud van installaties en advisering binnen het Vastgoed.
  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen in je vakgebied zodat je adequaat kunt adviseren over de maatregelen die nodig zijn voor de energietransitie.
  • Aanvullende kennis en ervaring op elektrotechnisch gebied is een pré.


Waar werken we aan in Soest?

Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet.


Dit zijn wij

We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur.

De 275 medewerkers van de gemeente worden aangestuurd door de gemeentesecretaris en drie afdelingsmanagers. De afdelingsmanagers sturen ieder een aantal teamleiders aan.


Afdeling Ruimte / team Realisatie

De afdeling Ruimte bestaat uit verschillende teams aangestuurd door een viertal teamleiders. Naast het team Realisatie zijn er het team Leefomgeving waarin de medewerkers zich bezighouden met economische zaken, planeconomie, verkeer, duurzaamheid, bodem en circulair. Het team Projectmanagement waar de medewerkers werken aan grootschalige en complexe projecten in het fysieke domein. In het team Ruimtelijke Ontwikkeling zijn medewerkers ondergebracht die zich bezighouden met ruimtelijke ordening, volkshuisvesting, groen en water. Het derde team is Vergunningverlening & Handhaving en het Serviceteam.

Het team Realisatie zorgt voor het beheer, onderhoud en vervanging van gemeentelijk groen, waterhuishouding, riolering, bos, natuur, wegen, begraafplaatsen en het gemeentelijk vastgoed. Binnen het team werken circa 28 collega’s. Het team bestaat uit werkvoorbereiders, beheerders, projectleiders, toezichthouders, directievoerder en adviseurs.

Informeren & solliciteren

We zijn benieuwd wie je bent! Wil je solliciteren? Upload je motivatie en CV via de sollicitatieknop. Dit kan tot en met 12 februari 2023. De gesprekken staan gepland 16 februari 2023. Je kunt je motivatie richten aan Harm Roest, teamleider realisatie.


Voor vragen over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met HR Office / Recruitment  via solliciteren@soest.nl .

Delen:

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Afdeling Recruitment van gemeente Soest

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

gemeente Soest logo
Adres
Raadhuisplein 1
3762 AV Soest