Ga direct naar de content

Buitengewoon opsporingsambtenaar (36 uur)

Solliciteer uiterlijk woensdag 30 november
Soest 36 uur 2.581 - 3.732 MBO · MBO+

Buitengewoon opsporingsambtenaar (36 uur)

 Wat leuk dat je deze vacature bekijkt! We zoeken voor ons team Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving een BOA vanwege vertrek van een collega.

Wat ga je doen?

Als BOA in Soest heb je veel contacten met inwoners, bezoekers en ondernemers. Je hebt te maken met een verscheidenheid aan werkzaamheden die onder andere voortkomen uit de APV, jeugdoverlast, ondermijning, verkeerd geparkeerde auto’s en de afvalstoffenverordening.

Kortom, je bevordert de leefbaarheid in de gemeente Soest. Overtreders spreek je aan op hun gedrag. Je stimuleert het zelf oplossend vermogen van de inwoners. Je neemt deel aan diverse integrale overleggen en bent verantwoordelijk voor de verslaglegging en rapportages van je bevindingen.

Je bent als BOA duidelijk zichtbaar en benaderbaar. Je bent in je functie lopend, in de auto of op de fiets actief.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitdagende baan in een organisatie en team die volop in ontwikkeling is. De gemeente Soest ondersteunt ontwikkelingswensen en investeert in jouw groei;
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van € 2.581 tot maximaal € 3.732 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (functieschaal 8);
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB). Dit is 17,05% boven op je salaris. Met het IKB heb je zelf de keuze over deze financiële ruimte, zodat dit aansluit aan bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals betaald ouderschapsverlof, reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding, aantrekkelijke opleidingsmogelijkheden en een laptop en telefoon in bruikleen. We starten met een tijdelijke overeenkomst voor één jaar. Bij goed functioneren en onveranderde omstandigheden, zetten we dit om naar een vast contract.

 

We zijn een match wanneer

  • Je in het bezit bent van een geldig BOA getuigenschrift inclusief verklaring omtrent gedrag;
  • Je een diploma Alcoholwet hebt of bereid bent deze te halen;
  • Je kennis hebt van relevante wet- en regelgeving;
  • Je een rijbewijs B hebt;
  • Je bevoegd bent voor het gebruik van handboeien of bereid bent deze bevoegdheid te halen;
  • Je over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift beschikt;
  • Je flexibel bent en bereid bent ook buiten kantoortijden te werken. Je wordt regelmatig ingezet in de avond, de nacht en op feestdagen.


Waar werken we aan in Soest?

Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment spelen een aantal belangrijke projecten. Zo werken we hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en stimuleren we sporten met verschillende projecten.

Dit zijn wij

We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Dit is jouw team

Je gaat werken bij de afdeling Ruimte en maakt deel uit van het team Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving.

Voor dit team zijn o.a. de volgende uitgangspunten geformuleerd:

  • We spelen snel in op huidige en toekomstige ontwikkelingen;
  • We sturen op proces, resultaat en kwaliteit;
  • We hebben een duidelijke functiescheiding tussen vergunningen en toezicht, waarbij het toezicht onderdeel uitmaakt van het cluster handhaving.

Het cluster boa’s bestaat uit 8 medewerkers en is verantwoordelijk voor toezicht voor APV en overige bijzondere wetten. Het is dan ook belangrijk dat je goed in teamverband kunt werken, maar ook dat je zelfstandig aan de slag kunt gaan. 

Informeren & solliciteren

We zijn benieuwd wie je bent! Wil je solliciteren? Upload  je motivatie en CV via de sollicitatieknop. Dit kan tot en met 30 november 2022. Je kunt je motivatie richten aan Karen Starink, teamleider.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je terecht bij Karen Starink via 06 - 41334699. Voor vragen over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met HR Office / Recruitment  via solliciteren@soest.nl .

Delen? Ja, graag!

Elke sollicitatie behandelen wij volgens de NVP-sollicitatiecode

 


 


 

Delen:

Reageer vandaag

CV
Motivatie

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Afdeling Recruitment van gemeente Soest

Over de organisatie

gemeente Soest logo
Adres
Raadhuisplein 1
3762 AV Soest